Bio ikväll!

Jag och Tony ska på bio ikväll. De ska bli mysigt. Ikväll är de tredje och sista Millenniumfilmen som står på tapeten, Luftslottet som sprängdes. Det var meningen att vi skulle sett Bröllopsfotografen men den slutade gå igår. Attans! Ikväll vill jag nog köpa en stor cola och popcorn. tycker alltid att det ser så gott ut när andra äter det. Själv brukar jag köpa med lösgodis in å sen sitta å fundera på att inte prassla för mycket.
Är lite bättre i min sjuka idag tror jag. Täppt i däsan bara men de får man ta. Ska bara slappa idag. Igår tog jag tag i spisen å putsade och fejjade. Den vart så fin så fin!
Nu e de våra bästa år så de ska jag kika på en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0