Nu har vi kommit hem...

... från en helmysig kväll. Vi åt på en Indisk restaurang i stan som heter Yoghi. Det var super gött! Jag åt en rätt som hette Lamb Madras, vitlöks naanbröd å nån sås till. Därefter gick vi till Espressohouse, tog en latte och en pecannötspaj. De var oxå mumma de! Sen vart de bion. Filmen var väldigt bra, men jag tycker i alla fall att 1:an var bäst. Den scenen där hon ger igen med samma mynt på sin förmyndare är så bra så jag kan dö! Å så köpte vi cola å popcorn, Min dag var räddad! Å va jag var glá!!!
Samlat lite bilder från kvällen ni kan avnjuta...
Lamb Madras
Tony åt upp resterade av min mat... Min lilla gris ;)
Jag skulle prompt in på de sk Tomteland på Stora Torget
Göttans!!!
Ser ni så stolt jag är!!! Lyckliga flicka!!!
God Natt... Nu fortsätter myskvällen...
I morgon ska de borras här hemma

Kommentarer
Postat av: källe

du är då för härlig du helenööö! uppdaterar som aldrig förr! skitbra! nå?, när får vi följa med in i sängkammarn?

2009-12-19 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0