Nu va de slut på sötebrödsdagarna...

Har tydligen kommit in på högskola. Vet inte riktigt va jag ska säga. Har nog fått en smärre chock. Känner liksom ingenting just nu. Lite rädd kanske. Ekonomi mm. De är en heeelt ny värld som kommer att öppna sig med allt som har hållit på sen i sensommras. Känns som om jag har kastat mig ut i ett flygplan utan nån som helst tillstymmelse till fallskärm. Men de e nog bra för mig. Våga chansa. Måste bara intala mig det nu.
Har nyss skickat in ansökningar till CSN. Helena ska gå på bidrag. Fattig som en lus kommer man va. Men en högskoleexamen sitter ju aldrig fel, eller?
Usch nu ska jag sluta älta de här i mitt huvud och vara glad och stolt... För de e jag nog innerst inne fast jag inte riktigt visar det.
I morgon ska jag med Gördis till den årliga hälsokontrollen appropå ingenting. De ska bli intressant å se hur hon sköter sig. Hon har ju haft lite problem med magen... Mycke gaser, så nu har jag ändrat kosten lite bara för det här. För jag bryr mig inte om hon fiser illa annars men inte när hon ska på sådana besök inte... Hon har spräckt en lins oxå på ena ögat. Så de kommer dom nog vara lite bekymrade över tror pappa. Men hon kan nog kanske flörta sig ur de. har hon ju en sårproblematik oxå men de får ju gärna gamlingar. Inkontinensen tror jag inte ska va några problem. Jag tycker ju bättre om fotbadet jag få nu än helduschen man fick förrut... Burr!! Men hon kan nog kanske flörta sig ur de.
Nu är de strax god natt och good bye för mig. Ska bara kika om de kommit ut nåt nytt avsnitt av gossip girl på http://ch131.com/ . De är en bra sida där man kan kika serier bla utan att ladda ner.
Summa sumarum stort GRATTIS till mig,.,

Kommentarer
Postat av: källe

grattis helenöö! gud va glad jag blir för din skull!

det är så roligt när det går bra för andra! att kunna glädjas åt andras framgångar är min finaste egenskap!

2009-12-09 @ 12:30:51
Postat av: Helena

Ojojoj va du snackar skit,. de stinker!!! ;)

2009-12-09 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0