Tack så jättemycke!!!

För alla fina presenter och gratulationer. Fick hem ett blombud idag oxå från min älskade Tony. Underbara blommor och en liten björn samt fina ord, så fina som bara han kan...Älskar dig!!!
Av Lisa fick jag en helt underbar egokalender som ska pryda köket i Borås sen ska ni veta. Skitroligt!!!
Av la familia fick jag en kryddburk med muttrar och ett kuvert med lite pänge.. De tackar jag jätte mycket för oxå :)
Bjöd på princesstårta på jobbet idag till mina underbara kollegor på vån 4 å 3. Pensionärerna fick med och man vart poppis hela kvällen,., hahaha. fick en chokladkartong av en av mina tanter med ett kort till som hon hade skrivit så fint på. Maggan kom med en chokladkartong oxå då vart de björnkram. Morsan e för go. Tack Martan!!! Jobbmorsan nummer 2 slog en pling å sjöng förjävligt Tack Magise!!!
Nu ska jag bara njuta av kvällen i min ensamhet. Hade hellre vart i Borås å fått den obligatoriska pannkakstårtan men min födelsedag här hemma vart tipp topp den med... Go natt!!!

Kommentarer
Postat av: källe

hoppas du blev glad för louis vuitton väskan för 26500 kr som jag köpte till dej. önskar att jag haft råd med något mer, men jobbar man åt falu kommun så får matt rätta munnen efter matsäcken..

det är ju tanken som räknas..

2009-12-06 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0