Vilken dag!

Har skruvat på dessa luckor till kl va 18. Har då hållt på sen klockan var 8 i morse. Fy fan säger jag bara. Men nu har jag haft lucköppning så de räcker och blir över.
Vi har även hunnit med att slå in alla julklappar och vart ut till svärmor och inkasserat lite julklappar. Jag har smygöppnat en... De var en Leila bok! Leilas Middagstips hette den. Tack svärmor!
Nu ska vi packa för i möra bitti tar vi Plupp och åker hem till Falun över jul. Vi ska ta ett stopp på IKEA i Örebro på vägen upp oxå. Vi måste prova ut sängar som vi ska köpa på vägen ner sen. Ska bli intressant och se om de e mycket folk på IKEA dan innan dopparedan.
Föresten, jag sålde min gamla förlovningsring idag. 300 pix... Tack Ronnie. Nu kan dom pengarna komma bättre till pass än å bara ligga å skräpa i en lödda.
Så här ser köket ut efter min lucköppning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0