Julklappar

Nu har jag inhandlat julklapparna. Känns skönt att ha de gjort. Jag som alltid är ute den 23:e å panikhandlar. Men inte i år inte...
Nu har Tony åkt hem till sitt igen å jag e kvar i bunkern. Men nästa gång vi ses så har jag slutat på Smedjan & blivit 1 år äldre. Samt sist men absolut inte minst blir sambo!!! Lövli!!!
Nu ska jag fixa lite med dopkorten som Lisa ska få sen när hon kommer hem. Lillskruttan skrattade så gott idag när jag körde min skräpmatsramsa. De märks att hon blir äldre och visare. Hahaha

Kommentarer
Postat av: emelie

ja det var ju otroligt uppskattat att du haden en massa bilder på goood glottig mat som man bara vill mööla i sig, men då sitter man hemma och dreglar istället för att orkar gå och handla haha

2009-11-29 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0