Liten...

Kändes som om de var år och dar sen man såg Lisa och Lillskruttan nu. Men idag var jag dit en snabbis efter jobbet. Jag och Tony hade ju köpt present jue... När jag var på väg ner till honom i Torsdags så såg jag en bebis med sin mamma i Örebro och lillflickan hade just en sån här Hello Kitty jacka och jag vart KÄR!!! Sån måste bara MInna ha tänkte jag då. Så i helgen googlade lite å fick se att den fanns på H&M så då vart de shopping.
Och så här vart resultatet... Lite stor dock men nåt att växa i.

Är hon inte för söööt den lilla!



Nu ska jag sparka i väg lilla Gördis å dra till Miss Martin en stund.

Kommentarer
Postat av: Sara

A men halledudanes da!!!!!!!! Sååå sööööt hon är alltså!

2009-11-04 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0