Nattzuddar,.,

Ligger här i sängen efter att ha sett 2 avsnitt Gossip Girl och drömt mig bort. Ska väl försöka sova lite men jag har lite svårt för det just nu. Nån period jag har kommit in i. Känns att de snart är dags att rycka upp mina rötter från jorden. Jag känner mig mer och mer instängd här hemma i källaren. Har inte fått vara heeelt själv på väldigt länge vilket kan vara frustrerande för mig. Men får trösta mig med att de inte är lång tid kvar. Saknar min kärlek mycket just nu oxå. Skulle vilja ha honom här nu så man ha någon att prata med och kramas lite med. Aja nu ska man inte gräva ner sig för mycket. Dags att borsta matsalsmöblerna, pillra lite och stoppa i öronpluggarna så man slipper höra elefanthjorden på övervåningen i morgon bitti.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0