RöjRöj,.,

Är i röjjartagen idag. Städat mina små rum å förbereder en tippvända. Men den blir nog inte förrens i morgon. Ska ta Gördis å handla lite tvättmedel så mitt tvättberg blir lite mindre.
Vet ni! I morgon är det exakt 1 månad kvar på jobbet... Sen är de ByeBye Smedjan som gäller efter att ha tillbringat mer än 9år där. Nu väntas nåt nytt och spännande. Samboliv och skola. Snart slipper jag vara avundsjuk när man ser par stå å laga mat tillsammans. Brukar stå å kika från jobbet ibland,., Bra insyn där! Hahaha
Har även beställt adressändring idag till 11/12 känns super!
Nu ska jag laga lite mat. Idag vankas de så avancerad matlagning som Pytt i Panna å stekt ägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0