Baconförkylning...

Då var man vaccinerad å klar. Som vanligt var jag först på plats. Alltid i tid! Gjorde inte ett dugg ont, men så e jag ju inge spruträdd heller för den delen.
Lekte kurragömma med Elian igår hemma hos Martin. de var inte så svårt i hitta den pojken heller eftersom att man ska säga vart man gömmer sig innan,., hahaha. Jag letade under kuddar, bilar, mattor mm innan jag hittade pöjken. De va skojjsigt!
Lite bilder från gårdagen. Källe kom förbi på kvällskvisten och vi var alla lika glada. Eller Elian var nog mest glad då han sprang ut i trapphuset några gånger för att se om han kommit. Han e för go han!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Haha, ursäkta mig men vilken klinik är ni utskrivna ifrån? Så säger jag säkert bara för att jag är avundsjuk. Ni verkar ha haft... kul. :D

2009-10-19 @ 18:08:59
URL: http://blog.dalahundar.se
Postat av: emelie

men herrejösses! Helena använd aldrig huckle igen!! Du passar verkligen inte i det hahaha

2009-10-19 @ 22:34:05
Postat av: Martin

hejsan gumman!!! jag måste ju bara säga!! att så där vacker kommer jag nog aldrig att bli igen!!!

Fy fan!! ha ha ha ha kram

2009-10-20 @ 23:24:47
Postat av: källe

Helenöööö.., en bra blogg bör och SKA uppdateras minst 3 gånger om dan, så se nu till att jobba på med den saken...det ska va mycket sex och snusk och slick och sug!/ din kontaktperson källe

2009-10-21 @ 13:26:18
Postat av: MissMartin

Källe!!! jag håller med dig!! fan vilken tid det tar på den här jävla dalkullebloggen!!!

VILL HA UPPDATERINGAR.,., Jag säger mins 2 gånger!! för mycket vill man ju inte heller veta om dig!! kram kram / Personalen på Boendet

2009-10-21 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0