Hur får man ut de mesta av en ledig helg???

Jorå man har bara fantastiskt långtråkigt. Tiden har aldrig gått långsammare. Har väl egentligen lite att pyssla med idag. Päronen kommer hem från Sthlm idag så nu ska villan återställas i sitt vanliga skick. Jag måste tvätt och städa lite åt mig själv oxå. Söndagar som ska va vilodag,., jo jävlar att de e!
Hade en mysig kväll hos Martin igår, vi kikade på Catwoman. Helt OK film faktiskt. Ska nog antagligen dit ikväll med skulle jag tro,., Gördis måste ju rastas, så trippen fram och tillbaka till honom blir nog bra för henne. Har funderingar att sälja henne nu när flyttlasset ska gå. Men de kommer bli en sorg i sig det med. Hon är ju mitt lilla hjärtegull den gamla inkontinenta tanten. Men frågan är ju om hon klarar av att åka till Borås eller om hon går sta å dör på E20... Hade inte vart kul å göra hjärtlungräddning på henne mitt i vintern. Jag har redan gjort det en gång med den gamla fula jettan och de var just på E20 de. Hon var inte fin i magen hon heller. Hon släppte en rejäl brakskit, alldeles kolsvart hahaha.
Nä nu ska jag köra igång med mitt söndagspyssel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0