Mina päron...

Tyckte de var lite roligt att jag kallade dem för just päron. Då försökte jag förklara va de kom från. Just Nilecity. Så nu kan mamma å pappa kolla va jag fått de ifrån.
För att kunna kolla på klippet så måste ni då trycka på playknappen i mitten av rutan eller längst ner i vänstra hörnet på rutan. Kom ihåg att sätta på ljudet oxå,., kanske lite extra högt så ni hör texten.,. Den slutar spela av sig själv sen när den e klar så de behöver ni inte bli nervösa för. Ni behöver heller inte spola tillbaka för nästkommande läsare. Detta sköts automatiskt!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tack för instruktionerna så att jag visste hur jag skulle göra!

2009-10-23 @ 07:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0