Drama

De e va vi har haft idag,., vi har dramatiserat å haft oss,., Jag har vart sol som ska lysa på mina växande maskrosor,., samt en tjur på ett gatulopp i Portugal.,. De e väl min dag de,., Fick tillbaka en inlämningsuppgift vi hade där jag skrev om Katedral och Moské å vart godkänd,., 3,5hp,., de tackar jag för.,.
Vi har även vart å handlat nya utemöbler till ballekongen idag,., vart så fiiint!
Så till er som inte har facebook så kan jag meddela att  mina pärons hus ligger på hemnet,., å samma lägger in samma kommentar här som på facebook,.,
Att dom har gjort sååå fint i källarn å målat vitt istället för fulfurun,., Saknar min källarvrå lite,., dessutom ser de lite tomt ut på garageuppfarten eftersom att de inte tyckte Gördis skulle ge ett bra intryck,., Dummaste jag har hört! Hon e ju fantastisk!!!
Nu ska jag fortsätta med min barn- och ungdomspsykologi en stund till,.,
ska in på språk ock kommunikation nu,,.

Kommentarer
Postat av: källe

nästa gång ni har drama tycker jag att du ska föreslå att ni ska dramatisera tex när mats alm blev kidnappad av kinesiska maffian, eller när thomas quick högg ihjäl holländarna som låg och sov i tältet. det väcker skaparlusten och nyfikenheten hos barn!

2010-04-29 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0