Långsam dag å trist väder :(

Idag har jag haft de långtråkigt,., varvat Internet 1000ggr,., Tony spelar Gears Of Ware så jag sitter här i jordens skottlåssning å försöker ta skydd. Jag har i alla fall gjort nåt nyttigt idag,., eller onyttigt kanske jag ska säga. Jag har baka kolakakor. Tänkte att Tony kunde få ta med sig till jobbet i morgon och bjuda på. Ja de var min dag de,., hoppas kvällen blir roligare,.,för nu har jag bara långsamt :)
Vi ska iväg å handla oxå i regnvädret,., men vi får se om vi hinner dit innan de stänger. Frågade vid 15 om han skulle spela länge till å då han nej,., men jag vet inte,., nu så här snart 2 timmar efter så tycker i alla fall jag att de e långt tid,., Hahahaha. Han e så söt när han spelar bara så ni vet,., han får ankmun :D

Kommentarer
Postat av: emelie

du får ta en bild på honom när han sitter och leker

2010-04-05 @ 18:54:25
Postat av: källe

jag ska bara berätta att nu är jag tillbaka! har varit kodnappad av kinesiska maffian, blivit matad med gamla friterade räkor och kissat i en flaska. i 4 dagar har jag varit utan tillgång till internet.. så alla källe-fans, nu kan ni pusta ut!

2010-04-05 @ 23:04:12
Postat av: Tony

Källe-



Har du varit i Stockholm utan att veta om det?

2010-04-06 @ 11:47:16
Postat av: källe

det enda jag vet är att det ringde på dörren, jag öppnade, och då klev det in 2 kineser som sa att jag skulle svälja ner 3 st läkerol tabletter. sen minns jag inget mer. efter 3 dygn vaknade jag vid en eld, och brevid mej låg en död kropp. det visade sej vara olof palme. det var först svårt att känna igen honom, för han hade klätt ut sej till en "my little pony" häst.. nu tänker jag inte berätta mer, pga av dåligt bemötande från folktandvården.

2010-04-06 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0