Sola skiner

Jag e på ett underbart humör. Vi har vart på stan ett stund idag,., Köpte en liten tröja. Sen har vi smattrat på lite med kamerorna oxå. Roligt å knäppa kort nu när vädret e så fint :) Så jag bjuder på lite bilder från dagen.
Mitt hatobjekt Borås äckligaste staty! Han ger mig kalla kårar...
Tony
Frun själv när jag fotar mitt  hatobjekt, snuskgubben...
Blombacke
Min stora kärlek! Mannen med stort M! <3
Visst gör det ont när knoppar brister?
Nån slags blomma
Vitsippan ute i backarna står, niger och säger att nu e de vår...
Titta vilken sötnos vi hittade,.,

Kommentarer
Postat av: Lina Falun

Åååååh vitsippor!!!! det är det underbaraste med borås på åren! alla dessa vitsippor!!!! vill diiiit!

2010-04-25 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0