Uscha,.,

Ja som ni ser i mitt tidigare inlägg så ska ju jag lära barn att läsa och skriva,., å de innebär ju att jag ska ha en korrekt svenska och inga stavfel,., Hum,., Man kanske ska söka sig till nåt annat,., för som jag skrev igår skulle lärarna på högskolan Borås gråta sig till sömns om de såg. Skäms på mig ;)
Jag mår som jag förtjänar idag,., Har inte riktigt hämtat mig från min familjs påhopp igår angående de där mystiska glass papperen bakom frysboxen.
Den sk glasskandalen.
Jag hävdar min oskuld för jag kommer inte ihåg det,.,
Å om de nu var jag så måste jag antingen ha vart drogad eller hypnotiserad!
Här har ni lite pix från igår:
(Jag bjuder på dom)

Kommentarer
Postat av: emelie

schnyyyyygga brillor!!

Du och tony borde skaffa er ett varsitt par hehe

2010-04-04 @ 16:30:14
Postat av: ida slida

haha, älskar fotot me brillorna :) undrar vem mästarn e som tagit det ;)

2010-04-07 @ 09:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0