Börjar se ett slut och en början,.,

  • Köksluckorna är snart färdigslipade
  • Sommarjobbet är snart över
  • Livet som 29 börjar lida mot sitt slut
  • Snart börjar skolan
  • Har blitt en jävel på att fålla gardiner
  • Älskar Tony, vännerna och min familj.
  • Just nu älskar jag livet... men de kan ju va annorlunda i morgon. Hahahaha
  • 24-27e befinner jag mig i Falun :D
  • Har blivit med Dr Martens oxå. Nice som f*n!!! Stålhätta såklart precis som på högstadiet ;)
Så nu tar jag nog en paus igen ;)

Kommentarer
Postat av: källe

nej men dra mej baklänges.. helenöööö lever! men tydligen så går hon i graven lika snabbt.. glöm inte att sparka på stenar och betongsuggor med stålhätte dojorna, så att dom blir riktigt "äkta slitna", precis som -94! du vet, då när du var ung och oförstörd...

2010-08-18 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0