Studentens önskelista ;)

Fått tips om två böcker idag som man sku tatt å köpa. Men jag tänkte att jag kunde slå en kik om de ev är nån här som har nån (Sara) eller om nån vill köpa till mig? (Källe)
Vi har setat och jobbat med texten idag som vi hade skrivit. Å herre gud va med småfel de var då. Massa så bland annat som man inte får skriva sen var de e en massa annat. Vi fick spara papperen så vi kan kika tillbaka i när de e dags för mer skrivuppgifter. Redan nästa vecka ska jag skriva grekiska igen. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: källe

tänker inte köpa några onödiga böcker till dej.

men du kan få låna "den nakna sanningen" av linda rosing om du vill. den handlar nog om samma sak.

2010-02-01 @ 17:31:53
Postat av: Sara

Härligt att ni får jobba med texterna, det lär man sig massor av! Jaa du mkt talspråk blir det när det går undan, har tyvärr ingen av dessa böcker men Bibeln eller kanske Amelia duger!;-) Kram från en som inte tänker läsa studentlitteratur nå mer! Hihihi!

2010-02-01 @ 20:04:34
URL: http://saraoklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0