Ett jäkla ståhej...

... va de i går kväll/natt. Vi låg i soffan i godan ro å kikade på tv. Tony sa att  han tyckte att de lukta bränd elektronik. Jag kände ingenting. Sen efter en stund så hörde Tony nåt pipande. De visade sig vara våran gamla grannes brandlarm som stod å pep. Plingade på men inget svar. De luktade inte bränt heller. Könstigt! Så då ringde vi 112. Sen tog de inte lång tid förrens en civilsnut, polis, brandmän, ambulans och vaktbolag kom. De hade ett shå å bryta upp dörren. Men till slut så gick det. Som tur var va de ingenting, och tanta var inte hemma. Vad som utlöst den har jag ingen aning om. Så idag är både två trötta som fan. Jag har i alla fall tur som slipper jobba!
Nu ska jag göra mig i ordning å ner på stan för att luncha med världens bästa pojkvän och födelsedagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0