Nu ni!

Har jag träffat den äldsta tanten på boendet... Håll i er... 109år!!! Fy å bli så gammal. Man kan ju inte ha många kvar av släkten då. Till och med att ens barn dör före. Även om jag fick hålla hälsan i behåll så skulle jag inte vilja bli så gammal. Men coolt är det! Den äldsta innan jag träffat skulle just fylla 101år.
Jobba kvällen gick prima och jag känner mig säkrare. Det var jag och två andra timmisar till kl 23. När vi sen skulle hem visade sig att ingen hade nyckeln in till samlingslokalen. Hahaha så de var bara å ringa runt till nån i ordinarie personalen och vackert åka och hämta. De verkar som på de där stället att inte timmisarna får några nycklar, lite knepigt tycker jag. Borde i alla fall finnas att låna så de inte blir sånna tabbar.
Idag ska vi röjja igen. Kul va! Måtte de bli klart snart...

Kommentarer
Postat av: källe

du, en gång träffade jag en gubbe som bara blev 57 år, men inte gör jag mej märkvärdig för det.

2010-01-06 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0