Lite skönhetspyssel

Håller på och tar hand om mig själv lite nu så här på eftermiddagen. Jag testar min nyinköpta mudmask från Make Up Store. Har har mycket bra om den så vi får se om jag blir nöjd. Det var en stor jävla tub också 15ml. Kostade mig 199:- och de tycker jag lätt att den är värld för den storleken. Så nu sitter jag här helt smufblå och dreglar över mina inköp jag gjort på nätet. Älskar å köpa nya sminkgrejjer! Det är livet det. Speciellt när jag fyndade Lipgloch på Eleven. Smashbox, de hade kostat 195:-/st och jag fick dem för 49:-/st. Jag köpte tre. Älskar sminkfynd och jag behövde Lipgloch också för mina börjar på att ta slut.
Snyggt djävulshorn jag fick i pannan ., hahahaha ser ju helt sjukt ut,., jävla leverfläck!
Lite nytt i badrumskåpet :)

Kommentarer
Postat av: källe

åhh lipgloch!, nu måste jag komma ner och hångla! det ska va mycket lipgloch...åhh..

2010-07-20 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0