Slut på sötebrödsdagarna...

För i morgon börjar Helena jobba. Nu har jag blivit så van att inte jobba så jag längtar inte för 5 öre. Men jag tror ju att när jag väl kommit in i arbetsuppgifterna så ska det nog gå bra. Men jag ska ju inte ljuga, jag hade hellre bara gått hemma och njutit. Det  jag ser fram emot är när lönen kommer. Underbart att ha lite egna pengar för en gång skull. Har levt på Tony nu ett tag men nästa månad är det slut på det.
Jag har farit runt här i lägenheten och städat lite idag. Det behövdes. Jag kommer inte ens ihåg sist som jag torkade golven. Illa illa. Jag har i och för sig köket kvar att städa men de är typ bara att diska så de går fort.
Känner mig fortfarande lite krasslig och håller tummarna på att jag håller mig frisk så jag slipper sjukskriva min det första jag gör. Man vet ju själv att man sätter en stämpel på en sådan vikarie som blir sjuk de första som händer. Sådana vikarier gillar man inte. Så sådan ska jag inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0