RIP Rock Olga

Jaha, då har Rock Olga gått å dött också. Hon dog här på sjukhuset i Borås efter en kraftig blodförgiftning. För två år sedan hade jag ingen aning om vem denna Rock Olga var. Men vi möttes backstage under en 50-tals kväll i Ejendalsarena i Leksand. Vi var där med Nyårsrevyn som skulle uppträda och jag fixade sminket. Jag var lite berusad kan man säga när jag fråga om hon skulle ha sig en djävul och hon tackade glatt JA.  Sen fick jag höra vem det var :) Hade jag vetat att hon var en av artisterna hade jag aldrig gått fram.... tror jag.

Kommentarer
Postat av: källe

starta en fond för rock-olgas minne nu! fan, den kvällen vi mötte henne var magisk! ett av dom största ögonblicken i mitt liv..!

2010-06-11 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0