Tjyvar!!!

Usch va jag hatar folk som inte vet var ditt och mitt är!!! Vi har haft inbrott i vårat källarförråd.,. :( I förrådet hade vi även ett låst militärskåp och där inne fanns min gamla bärbara dator,., :( Så nu lär jag ringa Falu kommun i morgon å försöka få reda på va jag hade för nummer på den mm,., jävla strul!!!!!
I morrn ska jag även på syn undersökning med mina linser,., det var inte igår jag gjorde nå sånt :) jag brukar bara höjja lite själv typ 0,25 när jag börjar se dåligt,., men nu ska jag fakriskt unna mig en riktig så enkelt e det,., å på Tisdag ska jag fixa frillan å bli lite sommarfin e det tänkt :)
En rolig sak e oxå att jag fått veta var jag har fått för ingångslön på mitt sommarjobb,., hahaha efter 10 år i Falu Kommun så har Borås en ingångslön för mig som ligger 100:- över det hahaha fan va nice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0