Bilder av dagen som gått

Idag har vi vart ute hos svärmor hela dagen och slipat köksluckor och lådor. Vi har inte hunnit med hälften än,., de är ett jäkla jobb kan jag säga men skitkul å slipa :) Jag slipade lågor och Tony luckor. Svärmor hon testkörde sin nya maskrosborttagare vilket fick mig att tänka på min egna mor mullvaden Britt som är maskrosornas skräck,.,
Tony är liiite dammig efter dagen hårda arbete :)
Min bohåla där jag tog hand om lådorna å gav dem en rejäl omgång,.,
Tony och hans bandslip
Svärmor ligger i rabatterna och rensar ogräs

Sen var de ju så att jag har haft ett projekt här hemma oxå som vart klar idag,., jag har gjort fint i sopskåpet å målat å grejjat., titta ska ni se så underbart fint de blev!

Före:
Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0