Falun,., change of plans

Ja nu har de blitt ändrade planer om min hemresa till Dalahästarnas land. Hade ju tänkt åka mellan 27-31 maj men så kommer de inte bli nu,., Mina planer har ändrats för att min käre sambo lånar ut bilen och mina studiekamrater antecknar åt mig under den föreläsningen jag missar. Jag kommer åka redan vi 12-13 den 24 å stanna till den 31a. På så sätt få alla en större bit av kakan,., Hinner umgås med gamla kollegor, Martin x2, familjen samt Lisa med familj såklart då de är där min säng är.
Nu sitter jag å min kärlek vid våra datorer å väntar på Jönköpings Micke som e på G. Ska bli sköj med en översnattare tycker jag å dessutom är han jävligt kul.
Puss på er alla från en lycklig Dalkulla!

Kommentarer
Postat av: källe

åh va kul att du kommer till falun! då kan vi leka att du är min häst.

2010-05-13 @ 06:38:38
Postat av: Two olsson sisters

låter härligt^^ får några dagar extra. Åker du inte dit ofta?//Emma

2010-05-13 @ 07:39:16
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0