Dagen efter

Å jag mår under omständigheterna väldigt bra :) Hade skitul igår och vi svängde våra lurviga på Harrys natten lång,., Hade ju tänkt vinna tävlingen på Harrys igår då jag ansåg mig själv ha god chans till det. Men vi orkade inte va kvar så efter ett vinglade vi hemåt. Men i mitt hjärta va jag vinnaren för det var ingen som var direkt sminkad utan bara utklädda,., men den bästa utklädnaden tycker jag, det var kossan,., han var hur söt som helst.,
Idag ska  jag med Sara till Radde, det är hennes häst. Det kommer en som ska provrida då hon ev ska sälja honom. Ska bli skönt och få komma ut till ett stall med lite hästar så man får lite hästlukt i näsan igen,., det finns inget bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0