Tentaplugg

Sitter i skolan med Sara och pluggar inför tentan nästa fredag. Vi får se hurnt de kommer att gå. Men vi pluggar i alla fall och det är ju bra.
Ska ev på halloweenpartaj i helgen så då kom jag på den brilljanta iden att åka till buttricks i göteborg i morgon innan vi ska ha genrep här i skolan kl14. Så antagligen flyr jag och sara dit i  morgon bitti för att inhandla lite smink. De ska bli nice!
Men nu ska jag inte sitta här och skriva någe mer. Jag måste ju plugga när jag har skrivit att det är de jag håller på med, eller hur???
Gertrud hälsar!!!

Kommentarer
Postat av: källe

jag tycker att du ska klä ut dej till orup på haloween-partajet. då blir det skönt för alla.

2010-10-29 @ 15:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0