Tidigt sänggående...

Det är vad som gäller idag. Ska ha praktik nu torsdag och fredag i Dannike som ligger ute i ingenting, där jag alltid hamnar på praktik. Börjar kl 06,00 och de skulle ta typ 30 minuter å köra så jag måste i säng tidig. Att somna kommer inte bli några problem då jag redan somnat i söffa 2 gånger under kvällen. Är så sjukt trött. Apropå praktiken i ingenstans kan jag tala om att jag kikade om de gick bussar först innan jag visste när jag skulle börja,.,hahaha,., då skulle jag behöva vara nere i stan på busstorgen kl06,00 för att ta en buss till Ulricehamn och därefter till Dannike.... jag skulle då vara framme vid 08,30. Hahaha vilket skämt. Det är ju tur att jag har tillgång till bil i alla fall om inte annat hade jag haft problem. De som sitter och placerar ut oss VFU folk har noll koll på om vi har bil eller inte,., så om jag inte hade haft bil hade jag typ inte kunnat komma varken dit eller hem,., smart upplägg. Vår uppgift för dessa VFU dagar är att läsa en barnbok för minst 3 barn,., It´s a hard work to be a student!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0