<3 Malin <3

Idag är en dag som jag aldrig kommer att glömma. Samtalet jag fick hem av min kompis Martin som sa att Malin hade dött. Jag kommer ihåg det som igår. Jag trodde han skämtade och vart fly förbannad att han kan ringa och ljuga om en sådan allvarlig sak. Han skulle ta flyget hem från Göteborg där han bodde då, våren för 7 år sedan. Det var inte förrens jag satte på radion och hörde om dödsbranden, där 2 av 4 personer i huset befarades vara döda, som jag eventuellt förstod vad som hade hänt.
Jag bröt i hop och ringde min dåvarande sambo som även han var vän till Malin. Fick inte fram ett ord... bara Malin och död. Han kom hem på en gång...

Synen när vi stod där allihopa utanför det pyrande huset och såg upp emot Malins sovrumsfönster... Fy!

Malin blev bara 22år. Men jag fick njuta av hennes närvaro en stund och jag kommer ALDRIG att glömma henne... hennes skratt, den där jävla väskan mitt på dansgolvet, kjolen, buffaloskorna och hennes favoritparfym Davidoff Cool water, det finns mycket som jag inte kan skriva på den här sidan. Ett exempel är _ _ _ _    _ _ _.
Hon finns alltid i mina tankar och kommer alltid att finnas där!




Texten från hennes dödsannons om alltid finns med mig i min plånbok:

Vi älskar Dej
Du finns alltid
i våra tankar





Kommentarer
Postat av: källe

ja du... den där dagen glömmer man aldrig.. ställer ofta frågan till gud eller vem fan det nu är som bestämmer: VARFÖR?! Vaför togs den mest levande människa jag någonsin har träffat bort? så jävla onödigt och orättvist.



INGET och INGEN kan ersätta malin.

2011-04-23 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0