Dagen har gått i ett

Och tekniken har INTE vart med mig idag. Dagen började med att jag glömde telefonen och USB minne hemma. kom på det när jag nästan var uppe vid bussen. Fick skynda hem och typ springa upp. Just då kom bussen. Sen drog jag till skolan en snabbis och vi gjorde klart temaarbetet. sen tog jag bussen hem.

Fick panik när jag kom på att FAN, jag glömde laddaren till datorn i grupprummet. försökte ringa Ida men telefonen ville inte. Var tvungen att starta om den flera gånger. Till slut fick jag igång den så på ass så jag kunde ringa. Hon hittade den i alla fall. Väl hemma slog jag igång min lilla dator. Då poppar jordens blåaste varningsmeddelande upp att det var ett allvarligt fel på datorn men jag skulle prova att starta om. Sen funkade den som den skulle.

Började städa lite smått. Sen ner på stan för att hämta laddaren hos Ida och åka hem med Tony. Iväg och handla... Hem laga mat... Tony formaterar om hela jävla telefonen... Jag installerar appar för fulla muggar... Lagar mat... Städar det sista... våtdammtorkar, damsuger och torkar golv.
Nu har jag landat i soffan. Ska snart vika all jävla tvätt som ligger på hela sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0