Det är skönt att vara hemma

Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta och jag håller med. Jag har haft det jättebara hemma i Falun och jag har hunnit träffa mycket av vännerna och familjen. Det är skönt. Nästa gång jag åker upp blir det att flyga oxå. 17 Juni om inget annat tillstöter vill säga. Sen stannar jag till efter midsommar, skönt skönt!
Igår när jag kom hem möttes jag av en liten sjukling. Tony har blivit förkyld stackarn. Sen drog vi ner på stan och käkade en varsin god köttbit på Georges. Tog mig ett välförtjänt glas rött till maten. Därefter var det ju Thomas Di Leva som hägrade. Antingen så älskar man honom eller hatar honom. Vi älskar honom. Han är underbar och rolig. Han har humor den killen! Tro det eller ej!
Nu blir jag snart gräsänka igen. Tony åker upp till Jönköping och fixar till motorcykeln. Jag ska bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0