God morgon alla glada

Nu har jag nyligen kommit hem från träningen och ska väl strax hoppa in i duschen. Sen ska jag göra mig en latte och sätta mig med skolarbetet. Ingenting jag ser fram emot men tyvärr är det ingen uppgift som jag kan låta bli att förbereda mig på så som jag brukar göra. Jag brukar komma oförberedd och så löser det sig liksom. Jag tycker inte om att vara förberedd när man ska sitta och prata och argumentera utan jag gillar att ta det som det kommer.
*
Jag ska slå mig ner och läsa en studiekompis didaktiska ställningstagande och opponera lite på det.Vi får se hur det går och hur jag ska lägga fram frågeställningarna. Måste se till och läsa mitt egna arbete också då jag kommer att få argumentera för mitt arbete också. Jag har inte läst igenom vad jag har skrivit så det ska bli intressant att hitta alla fel och skavanker :)
*
Nä, nu ska sladdret in i duchen! Ska BARA ladda kaffet först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0