Yippie!

Idag är det sista dagen på VFUn för den här gången. Jag har längtat efter denna dag sen innan praktiken började till och med. Det ärt inte för att jag inte har trivts för det har jag. Men jag har varit så otroligt opeppad inför det här och velat vara kvar i skolan.
Idag är jag ensam med tre av förskoleklassbarnen för att förskoleklassen är lediga på Fredagar. Så nu är jag på fritids hela dagen. Tre grabbar och jag. Humn.... undra va man ska hitta på. Jag vet i alla fall så mycket att de här killarna kommer att göra vad som helst för att irritera mig och hitta på sattyg :) De är lite deras grej. Så håll tummsen för mig nu att jag inte kryper ur skinnet.
Ja så efter den här dagen är det otroligt mycket pappersarbete som ligger framför mig. Så jag ska ju till skolan i helgen och försöka få någonting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0