Pust!

Det har vart mycket idag... men det var gött att få träna lite, dock höll jag på å dö... som vanligt ;) Vi var på MRL och det kommer nog att kännas det!
Skolstart i morgon. Jag har inte förberett mig alls med att fixa litteratur och dylikt. Det enda jag har gjort är att uppdatera och ladda datorn. Inte mycket till plugghäst här inte... har ju blivit en hurtbuller istället :D Vi får hoppas att dessa två går att kombinera.. eller hur! Jag vill inte göra avkall på något men jag har svårt att få tiden att räcka till. Det är så mycket man vill och så vill jag ju jobba med och tjäna pengar men då kommer träningen på efterkälken. Det gäller att hitta en balans i livet. Nu har jag ju till och med svårt att hitta tid och lust för vilodag lixom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0