Ridsår = Inte skönt

Har jävligt ont i röven idag kan jag säga. Får fixa i ordning en liten egenkomponerad sittring.Sen var inte spetstrosor det bästa att rida i kan jag säga. Det känns som om mina sittben har försökt borra sig ur skinnet. Som om jag skulle ha kolsvarta blåmärken mellan benen och det är verkligen INTE skönt kan jag säga.
PÅ schemat idag står ingen mer  träning. Vi skulle ha tränat Afro idag med det har vi ställt in. Ida kunde inte och jag har ont :)
Jag ska istället försöka få tummen ur och städa här hemma lite istället. Måste hundsäkra hemmet lite då vi ska vara hundvakt under helgen till Dobermannen Saga :) Ska bli så kul att få gå ut och gå och njuta av en hunds sällskap. Ska bli intressant att se hur allergin tar det också då vi gärna någon gång i framtiden skulle vilja ha en Bulldog. Igår hos hästarna märkte jag inte av ett dugg fast jag borstade och fejjade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0