Shopping

Idag har jag haft en shoppingdag. Vi var ut till lager där jag kom ut med:
  • 1 par svarta jeans, de jag köpte sist har blitt för stora ;(
  • 1 vit thirt
  • 1 grå kofta
  • 1 kornblå stor tröja
  • 2 tubhalsdukar
  • 6 par trosor, även mina trorsor ramlar av mig så det är bara att köpa nytt. Kanske kan sälja mina gamla ;)
Sen bar det iväg till Scorett där jag kom ut med ett par skor som jag har letat efter och till ett billigare pris än dem jag tittat på. Och då var dessa snyggare till och med!
Därefter drog vi het till Borås igen och vi åkte till Knalleland där set största inköpet gjordes. En Helly Hansenjacka som jag kan ha i Höst/Vinter. I like it a lot och jag har ju tittat på den ett tag nu  och jag hoppas den är värd pengarna. Som Tony sa så är det ju bättre andrahandsvärde på en sån än en Rustajacka, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tony är klok han :-) Man kan aldrig ha för många jackor av bra kvalitet!

2011-08-27 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0