Helena är allvarligt FÖRBANNAD!!!

Det verkar inte riktigt som att de flesta i huset som använder sig av den gemensamma tvättstugan förtår vad tiderna innebär. Varenda gång jag ska tvätta så är det alltid något KUKTROLL som tvättar innan mig. Det är tvätt kvar i tumlaren och torkskåp mm. Idag var det till och med tvätt i maskinerna. Blir så jävla ARG!!! Hallå!!! Du har en halvtimme på sig in på den andres tid att torka din tvätt vilket innebär att det ska vara snyggt och tomt tills nästa ska hänga sin tvätt eller till och med tvätta. Det är inte meningen att jag ska behöva riva ur allt varenda gång det är min tvättid. Börjar allvarligt att bli riktigt förbannad! Krävs snart en liten riktigt arg lapp ner dit! GRRRRRRRRR
Bild från Argalappen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0