Herregud!

Helena har skrivtorka! Lite jobbigt. Men de här vi har haft i skolan den här veckar har inte varit direkt mycket att hänga i julgranen om vi säger så.
Jag gillar och skriva lite va de olika författarna och föreläsarna tar upp och sedan återkoppla detta till mig själ och min roll som blivande pedagog. Men detta är svårt att göra när man inte känner att de föreläsningar och workshops jag vart på i veckan har gett något. Jag är helt enkelt tvungen att försöka sätta in allt i en text om mitt stundande temaarbete, monster. Vad kan jag använda mig av? Hur ska jag arbeta? Varför har jag valt att använda detta? De didaktiska frågeställningar helt enkelt. Lättare sagt en gjort. Har skrivit en halv sida på 10 minuter och fått in alla muntliga referenser. Så imorgon ska litteraturen in. Men inte idag för jag har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0