J-vla telefonförsäljare

Nu ska jag inte dra alla under en kant, men de som inte kan ta ett NEJ kan dra och hel-ete! Ringde en jätte käck tjej till mig idag på mobilen och konstaterade att jag köpt tandblekning av dem. Sa då att jag inte var intresserad... men om du får det till... Nej sa jag! Jag vill inte ha nå tandblekning det spelar lixom ingen roll...Var du inte nöjd med produkten i sådanda fall vill jag ve... Men herre gud det spelar ingen roll, skit i det du jag vill inte ha! Ja men var du missn... KLICK!!!
Folk som inte fattar!!!
Oki de gör bara sitt jobb, men hur kommer det sig att man alltid hatar telefonförsäljare, jo för att de aldrig ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0