Paper

Har suttit och presterat ett paper till fredagens seminarium. Det har gått förvånansvärt fort och bra. Men sen vilken kvalitet det är på texten är en helt annan fråga. Det har handlat om miljöns betydelse för läs och skrivinlärningen. Kan vara rätt intressant beroende på vad det gäller då förstås.

Dessutom ska jag ge mig själv en lite brasklapp: GLÖM INTE ATT BYTA LINSER NÄSTA MÅNAD! Har nämligen inte bytt mina dygnetruntisar på va 2 månader och nu när jag har tagit ut dem så svider det som tusan och det ser ut som om jag supit i flera dygn då mina ögon är totalt rödsprängda!
.
Imorgon vankas det jobb på mitt gamla sommarjobb. Ska bli nice! Ska även ut till min förra praktikplats och hälsa på. Vart förfrågad att bli timvikarie där och på mitt nya ställe så jag ska väl kika lite på det också. Kan vara roligt att jobba extra inom det jag skall bli efter utbildningen. Det som är så dumt är att det är en bra bit att åka. mellan 15-25 minuter beroende på vart jag ska samt väglag. Men det är kul att man blir tillfrågad och inte måste tigga jobb... I Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0