Skönt avslut på veckan

Dagen idag har  innefattas av lite examination av de seminariepaper jag skrev tidigare i veckan. När vi har sådant sitter vi i en liten grupp och diskuterar om det vi skrivit ner kring veckans aktiviteter av olika workshops och föreläsningar. Fick bra respons på de paper jag hade skrivit så de känns som ett bra slut på veckan:

Lättläst, bra text! Du skriver intressant och gör att jag vill läsa mer. Du drar paralleller mellan olika författare/föreläsare i samma resonemang. Jättebra!

Kan jag inte riktigt ta till mig de då jag inte anser min text vara så bra, men det är ju alltid kul med bra kritik. Samt att jag känner att jag har utvecklats mycket i mitt skrivande MEN jag vill bli bättre med att argumentera för min sak. Jag har jättesvårt att sitta i gruppen och prata om de jag har skrivit när jag själv inte anser det vara bra nog. tycker hela tiden att alla andra kommer med intressanta texter och bra resonemang. Något jag verkligen bör jobba på!
Efter seminariet blev det en tur till systemet , blir ju lite Party till kvällen hos bästaste Sara.
Så ikväll ska det drickas vi för min del. Det ska bli väldigt intressant. Sist jag var hem till Ida drack jag ett glas rött och blev lite fuller. så jag måste se till att ta det lilla lugna så jag inte hamnar i en snöhög någonstans helt kanackas :)
Träningsvärken är på topp i dag...i benen! Överkroppen är ingen större fara så nästa gång man gå på ett sådant pass får man väl försöka ta i lite till kan jag tro. Lite mer vikter. Jag har VÄLDIGA problem med att gå nedför och i trappor. Känner mig som jordens parkinsonpatient då jag fastnar i mina rörelser och måste sätta ner benen spikrakt för annars känns det som om mina ben ska ge vika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0