En bra vår...

Det känns som om våren kommer att bli bra i år och jag har mycket att se fram emot:
  • Förhoppningsvis får jag jobba lite mer nu när jag fått ett till ställe att jobba på.
  • Barhäng på Lördag (vatten för mig dock)
  • Vi ska hem till Falun i Februari
  • Di Leva kommer till stan och Tony och jag ska dit
  • Förhoppningsvis går våren i ett smalare tecken
  • Det största är nog att vi eventuellt drar till London Tony och jag med ett annat par :)
Som sagt, den här våren kan bli den bästa hittills!!!
Bilden är från när jag å lisa var i London hösten -07

Kommentarer
Postat av: Helena-svägerska-i-Playa-del-Falun

Vad spännande med en massa roliga saker. Det är extra roligt att ni kommer till Falun i februari, för då ska ni ju förgylla mitt party! Vem vet om jag har en knodd i magen framöver (förhoppningsvis, jag tänkte beställa något liknande inom kort) - så det kanske blir barhäng med vatten för mig också. :o) Nåja, för mig som älskar öl så har Systemet ruskigt goda akoholfria, så det får väl bli en back såna!



Lycka till med viktraset - det kommer att hända mycket i ditt liv under det här året och det är så spännande att följa!



KJAAM

2011-01-05 @ 12:03:00
URL: http://blog.dalahundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0