Pengarna...

...bara rullar in på mitt lilla konto. Har sålt av lite prylar och böcker. Känns skönt! en liten notis är att jag den här månaden kan spara några tusenlappar tack vare detta. Har bla sålt min iPod och min gamla mobiltelefon. Saker som bara ligger hemma och inte blir använda. Gammal kurslitteratur har jag oxå sålt för en sissådär 2000kr skulle jag tro. Så de ska jag använda till att köpa ny litteratur för.

Sen är jag tokkär i min Tony! Han e´bäst!!! På fredag ska vi gå på restaurang, romantisk middag för två och sen bio efter det. Jag ska köpa en liten popcorn tror jag.
Om ni vill veta lite hur mycket jag kan äta så kan nu tänka er en sån där fryst Felixpaj, den räcker till två måltider för mig. Jag är i ständig jakt på kalorier. Brukar få i mig mellan 6-700 per dag, en bra dag. Min studiekompis sa att hon behöver nog inte köpa mer mat för hon kan ju äta upp mina rester istället. Jag delar ut mat lite här och var hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0