Slörövssöndag

Hade en riktigt trevlig kväll igår med trevliga flickor. Det gör jag gärna om igen. Idag har Tony och jag varit på hundutställning här i Borås. Det är tredje året i rad nu som vi är där. Som vanligt parkerade vi våra rumpor vid de Engelska Bulldoggarna. Vi hamnade emellan Artur och Elsa. Trevliga små hundar, dock snarkade Artur en hel del :) Vi avslutade som vi alltid brukar göra med att kika in de Franska Bulldoggarna oxå, även kallade frallor.
Sen bar det iväg till stan för en mysfika på Viskan med pojkarna (Rolle & Tony).
Jag och Tony var iväg till Media Markt också för att kika på en iPhone till mig. Jag är sååå grymt sugen på att köpa mig en. Men jag väntar på iPhone 5 istället. Men jag ska sälja min Samsung Galaxy S i alla fall så om någon är intresserad så säg bara till!
Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med mitt iTunesbibliotek... sortera sortera sortera :D
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0