God morgon alla monsterdiggare

Vaknade i ottan typ 05.13 :) Pigg som en lärka och bara väntade på att Lisafisa skulle vakna vid sextiden så jag fick lite sällskap. När det sedan började låta från ovanvåningen tassade jag upp pigg som en lärka och mötte en måttligt förvånad Lisa som undrade va jag gjorde uppe så tidigt. Brukar av någon anledning vakna tidigt här hemma så även denna gång. Ju fler nätter jag sover här blir nog sovtimmarna fler oxå skulle jag tro.
Idag är det klippdag. Ska bli väldigt skönt att få trimma burret lite :D
Nä, jag ska nog gå upp och kika om det är något skojjsigt på tven. Huset nu helt tomt för alla har åkt till sina jobb och till förskolan. Så man får roa sig bäst man kan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0