Morning :) Trivs i min nya frilla jag... I...

2011-06-15_11_43 (MMS)

Morning :) Trivs i min nya frilla jag... Idag är det shopping med mor min som står på tapeten. Först ut till Sågmyra och sen över till Kupolen i Borlänge. Därefter middag med mina päron sen ev svänga förbi han som gjort håret nämnligen ingen mindre än Miss Martin. Källe, hör av dig till mig om du oxå kan komma för i ikväll. Vill ju träffa min andra favoritpojke med förstår du vällä! Mitt objektiv till kameran har gått sönder så det gör mig till en mindre lycklig flicka tyvärr. Som tur va har jag en händig man som fixar en reservdel till den så han kan laga den åt sin fru. Lisa och Minna är ute och leker i regnet men jag sitter på altanen jag :) Nä nu ska jag ta och äta nåt litet innan mor i busken kommer och plockar upp sin dotra. Földelsedagspresenter ska inhandlas idag oxå... Bästa Lisa fyller år i morgon! Auf Widersen, eller hur fan det nu stavas, på er så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0