Semester!!!

Nu har jag arbetat min sista dag vilket innebär att jag tar semester till och med den 27 Juni. Fantastiskt känns det! På måndag sätter jag mig på planet för en timmes flygning hem till Falun :O Underbart skönt ska det bli även om jag kommer att längta ihjäl mig efter min T. Kan inte riktigt förstå att vi förut bara sågs varannan helg. Att man bara orkar vara storkar lixom.
Nu har jag sjunkit ner i soffan bredvid sambon och kikar på när han spelar zombispel. Jag är nog lite konstig ändå , då jag finner mig road av att se på när andra spelar tv-spel.
Pöss på ER! I morgon sätter jag mig på förstaklassvagnen på tåget mot Gbg för en shopping/umgängesdag med bästa Fröken Hulting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0