Ännu en dag gjord...

...på praktiken. Känner mig så less på allt vad det stundande temaarbetet heter. Men jag hoppas det blir bättre när jag kommer in mer i arbetet och i arbetsgruppen. Just nu är det inte kul alls att vara där och barnen testar en hela tiden. Igår ville jag knappt lägga mig för att det skulle bli morgon för fort :) Dum man är! Man just nu är jag i en liten downperiod vad gäller min VFU. Hade mycket hellre gått på seminarier.
Som tur är brukar mina sådana perioder vara ganska korta... så jag hoppas att även denna är lika.
Men det är underbart att få komma hem!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror aldrig att jag har uppskattat mitt hem så mycket som nu under vfu'n. Vore la bra om man kunde hoppa över dessa perioder helt!

2011-03-15 @ 16:17:35
URL: http://whatcansandrasay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0