Där det hela började

Ja... hur blev jag till den jag blev? Eller hur fan såg jag ut kanske vi ska säga... Jo de ska jag visa er!
Vi börjar med min favoritsysselsättning, nämligen att BADA:
Studentfotot
Dagis
Åk 1. Pappa hade tagit mig till frisören :)
Åk 2 eller 3?
Åk 4,5,6? Ingen aning
Åk 7
Åk 8, Det allra värsta kortet! Försov mig och jordens finnutbrott!
Hate IT!!!
Lite kuriosa är att jag fastnade med tandställningen i den här tröjan så att min NO lärare fick klippa upp mig :) Även hon som sa att jag var det lataste som gått i ett par skor!
Jag tyckte inte om henne kan jag även poängtera!
Åk 9 en lite "fas" kanske???
1:a ring, älskade brorsans stickade tröja.
Ja... det var de... hoppas ni har haft en trevlig stund! Jag kommer tillbaka i morgon...
Nassi nassi!

Kommentarer
Postat av: källe

top-model säsong 73! fan helenöö, du måste söka!

2011-03-21 @ 23:09:32
Postat av: emelie

hahahhaa du såg då verkligen ut som en pöjk efter din frisörtripp hehehe

2011-03-22 @ 16:46:19
URL: http://stjarnamedsvindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0